FANDOM

Cesarstwo Piachowe- Cesarstwo znajdujące się na Piachach.Aktualnie jest pod panowaniem Filipona I Bezwzględnego.Jest najważniejszym miejscem i zarazem najbardziej zaludnionym na

Cesarstwo Piachowe
Baratheon sig
Konstytucja Konstytucja Cesarska.
Język urzędowy Polski,Piachowy
Ustrój Polityczny Cesarstwo
Głowa Państwa Filipon I Bezwzględny

Piachach.Znajduje się też tam główna siedziba cesarza i miejsce obrad Czterech Perfektów.Dzieli się na Piachy Cesarskie, Piachy Obronne i Piachy Zaściankowe.

Historia Cesarstwa PiachowegoEdytuj

Samo powstanie Cesarstwa datowane jest na 7 czerwca 1925 roku.Tworzenie Cesarstwa rozpoczęło się już po Rozbiorach Piachowych.Pierwszym władcą został właśnie Filipon I Bezwzględny który rządzi do teraz.Został on Cesarzem już w wieku 4 lat.Jego ojciec Wielki Markus napisał Konstytucje Cesarską w której to Filipon był nastepcą,jeszcze wtedy Piachy walczyły o swoją wolność.Wielki Markus wiedział bowiem o zwycięstwie.Zginął podczas gdy Piachy triumfowały swoje zwycięstwo nad zaborcami.Już wcześniej chorował a jego śmierć była pewna.Wielki Markus nie jest uznawany za pierwszego władcę Cesarstwa Piachowego.Mówi się że jest on jedynie założycielem.Cesarstwo Piachowe wraz z latami powiększało się i zabierało należące do siebie ziemie.

W 1946 roku Piachy odzyskały wszystkie dotychczas ziemie.W 1951 Filipon zainteresował się zachodnimi ziemiami które były ciągle najeżdzane przez Królestwo Prostek.Cesarz uważał że żyją tam ludzie związani z Piachami a może i nawet rodowici Piachowcy.Mieszkańcy zachodniej części od czasu do czasu partyzancko atakowali wojsko Prostek.15 lipca 1951 roku Filipon zaatakował jednakże jego wojska były za słabe.Dlatego po krótkim czasie walk postanowił się wycofać.Gdy Cesarz zwątpił w to że są jakiekolwiek szanse na odzyskanie zachodu mieszkańcy znaleźli nadzieję.Sosnowcy bo tak nazywali się mieszkańcy atakowanych przez Prostki ziem postanowili rozpocząć rewolucje i skontaktować się z Filiponem.Miało to działać tak,że gdy Sosnowcy rozpoczną rewolucję-Cesarz zaatakuje.W taki sposób zaatakowali wspólnie od wewnątrz i z zewnątrz.Królestwo Prostek postanowiło wycofać się do stolicy zostawiając zachód.Od 17 sierpnia 1951 roku istnieją tak zwane Piachy Rewolucyjne czyli częśc zachodnia którą udało się zdobyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki